KM500B en KM2000B printers bieden een grote autonomie aan self-service kiosks, zodat een continue service en beschikbaarheid wordt bereikt. Deze card personalisatie modules worden op verzoek gebouwd om uw behoeften perfect in te vullen.
Dankzij de grote invoercapaciteit van de KM500B and KM2000B printers (respectievelijk 500 en 2,000 cards) wordt de frequentie voor het bijvullen van plastic kaarten en printlinten verminderd.
De KM2000B module kan zelfs 4 verschillende designs voorbedrukte kaarten verwerken, naar uw behoefte.
De KM500B en KM2000B oplossingen zijn volledig modulair: printen op zowel 1 als 2 zijden. De machines zijn alvast uitgerust met een encoder voor magneetstripkaarten en ze kunnen worden uitgebreid met encoders voor contact en contactless smart cards.
U kunt eenvoudig het card management configureren: cards teruggave door het gebruik van een exit slot en verschillende opzetmogelijkheden zoals invoer en uitvoer aan de voor- of achterzijde.
Om dagelijks onderhoud te faciliteren en te beperken, bieden de KM500B en KM2000B printers statusmeldingen op afstand betreffende bijvoorbeeld de voorraad verbruiksmaterialen en printerstatus.
Dankzij de Evolis Premium SDK, kunnen de KM500B en KM2000B geïntegreerd worden in uw eigen applicatie en gemonitord worden via een lokaal netwerk of via de cloud.
Single side:
Dual side:
Data encryption for magnetic encoding
To maximize the quality and durability of printed cards, the lifespan of the print head and the overall printer reliability, use Evolis High Trust® ribbons.
Ribbon capacity:
Ribbon saver for monochrome printing
Evolis Premium SDK free of charge for remote supervision of the printer, while facilitating and speeding up integration into IT systems
Standard operating temperature and humidity rate:
Min / Max operating temperature and humidity rate3:
Min / Max storage temperature:
Storage humidity rate: 20% to 70% non-condensing
Operating ventilation: free air
Size (H x W x D):
KM500B:
KM2000B:
Weight
Op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur.
In Windows 10 is standaard een app aanwezig om computerondersteuning op afstand aan te bieden of te krijgen. Dit kan namelijk met Quick assist, hiermee kunt u uw scherm delen met Card Vision.
Voordat wij uw computer of laptop kunnen overnemen zal op uw computer de APP Quick Assist gestart moeten worden.
U kunt dit doen door linksonder in de zoekbalk Quick Assist in te voeren, dan verschijnt de APP Quick Assist in het startmenu die u kunt starten door er met de muis een keer op te klikken.
Quick assist is standaard beschikbaar vanaf Windows 10 versie 1607.
Om uw eigen Windows 10 versie te controleren gaat u als volgt te werk: Klik met de rechtermuisknop op de Windows Startknop links onderin en aansluitend op Systeem.
Heeft u niet de juiste versie dan is het eerst tijd om te updaten. Vraag uw systeembeheerder om dit te verzorgen. Hierbij kunnen wij u niet ondersteunen.
Als de APP Quick Assist opgestart is dan heeft u de mogelijkheid om uw computer (scherm) te delen met Card Vision. Hiervoor krijgt u een unieke eenmalige code van onze medewerker.
LET OP:
Het is wel van belang als u met de app werkt dat u over een Microsoft account beschikt. Heeft u die niet dan kunt u die tijdens het instellen eenvoudig maken.