RMA
Ondervindt u storingen aan uw Evolis cardprinter en wilt u deze voor onderzoek, reparatie of onderhoud naar Card Vision opsturen? Dan dient uw printer aangemeld te worden via het onderstaande RMA formulier. Reparatiekosten overleggen wij altijd vooraf met u. De eerste probleemanalyse en (indien nodig daarna) onderhoud of reiniging brengt de volgende kosten met zich mee:
PROBLEEM ANALYSE
het eerste technische onderzoek-
Uw printer naar ons retour
-
Uitpakken en controleren op schade
-
Aansluiten en testen
-
Probleem onderzoeken
-
Conclusie & vervolg bespreken
ONDERHOUD / REINIGING
indien nodig na probleemanalyse-
Intensieve reiniging transportrollen
-
Advanced cleaning sessie uitvoeren
-
Controle firmware en indien nodig update
-
Serie testkaarten printen ter controle
Behandeling en doorlooptijd
Natuurlijk hebben we tijd nodig voor het onderzoek of onderhoud van uw printer, maar doorgaans kan de printer binnen 5 werkdagen na ontvangst weer naar u worden teruggestuurd. Mocht het langer duren, dan nemen we contact met u op om u op de hoogte te stellen.
Leenprinter
Wij bieden geen leenprinter aan. Gedurende de onderhouds- of reparatieperiode is het wel mogelijk om een printer bij Card Vision te huren (uitgezonderd Evolis Avansia en Agilia).
RMA formulier
Zonder het ingevulde formulier kunnen wij de printer niet in behandeling nemen.
Na het invullen van het RMA formulier ontvangt u instructies voor het verzenden en verpakken van de kaartprinter.