Telefonische support

U belt ons, wij controleren uw aankoop

Wij geven, op basis van fair use, 1 jaar gratis telefonische ondersteuning op door Card Vision geleverde printers & software.

Wij houden een register bij van alle kaartprinters die door ons geleverd zijn, inclusief leverdatum.

Controleer eerst of uw printer door Card Vision geleverd is?

Wel of geen ondersteuning?

Technische support

Eenmalige interventie
45,- Per sessie van 30 minuten
  • Voor hulp bij technische problemen met uw Evolis kaartprinter
  • Ideaal als u geen abonnement wilt maar wel eenmalig ondersteuning nodig heeft
  • Telefonische remote support op werkdagen (ma-vr) van 09:00 tot 16:30 uur
  • Telefonische support sessie van maximaal 30 minuten.

Cursus

Software en kaartprinter
95,- 1 uur persoonlijke begeleiding op afstand
  • 1 uur cursus over het gebruik van cardPresso software en Evolis kaartprinter
  • Live op afstand op uw eigen computer via gedeeld beeldscherm en telefonisch contact
  • Alleen geschikt voor gebruikers van Windows, niet voor Apple Mac
  • Professionele uitleg van een Card Vision medewerker
  • In te plannen op werkdagen (ma-vr) tussen 09:30 en 15:30 uur.
alleen voor Windows

meer opties

Support contract

1 jaar telefonische technische support
145,- Per jaar
  • Telefonische remote support
  • Op werkdagen (ma-vr)
  • Van 09:00 tot 16:30 uur
  • Op basis van fair use

Onderhoudscontract

1, 2 of 3 jaar
175,- Per jaar
  • Telefonische remote support op werkdagen (ma-vr) van 09:00 tot 16:30 uur, op basis van fair use
  • Jaarlijkse onderhoudsbeurt bij en door Card Vision
  • Gratis ophalen van de printer bij onderhoud of reparatie
  • Gratis retour levering
  • 15% korting op onderdelen bij reparatie
  • af te sluiten voor 1, 2, of 3 jaar (prijs daalt bij keuze voor 2 of 3 jaar)

RMA

Stuur de printer naar ons toe
45,- Starttarief
  • Probleemanalyse (hiervoor geldt bovenstaand starttarief)
  • Conclusie en vervolg bespreken
  • Reparatie indien mogelijk
  • Onderhoudsbeurt nodig?

Wij verlenen ondersteuning uitsluitend op basis van onderstaand schema:

Waar is de printer gekocht? Wanneer? Aanvullend contract afgesloten? Support nodig?

Bij Card Vision

Korter dan 1 jaar geleden

niet van toepassing

Bij Card Vision

Langer dan 1 jaar geleden

Nee

Bij Card Vision

Langer dan 1 jaar geleden

Ja

Niet bij Card Vision

niet van toepassing

Nee

Bel uw leverancier of
Zie tarieven

Niet bij Card Vision

niet van toepassing

Ja

U belt ons, wij controleren uw aankoop

Gaat u ons bellen voor ondersteuning?

Nogmaals: Wij geven 1 jaar gratis telefonische ondersteuning op door Card Vision geleverde  printers & software. Let op dat wij hierop strikt controleren.

Voldoet u aan de bovenstaande noodzakelijke voorwaarden? Bel dan

+31 (0)181 45 31 09

Voldoet u niet aan de genoemde voorwaarden?
Dan kunnen wij u geen gratis support geven en verwijzen wij u terug naar de vorige pagina.

+31 (0) 181 45 31 09

Op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur.

Windows QuickAssist

In Windows 10 is standaard een app aanwezig om computerondersteuning op afstand aan te bieden of te krijgen. Dit kan namelijk met Quick assist, hiermee kunt u uw scherm delen met Card Vision.

QuickAssist opstarten

Voordat wij uw computer of laptop kunnen overnemen zal op uw computer de APP Quick Assist gestart moeten worden.

U kunt dit doen door linksonder in de zoekbalk Quick Assist in te voeren, dan verschijnt de APP Quick Assist in het startmenu die u kunt starten door er met de muis een keer op te klikken.

Beschikbaar op uw PC?

Quick assist is standaard beschikbaar vanaf Windows 10 versie 1607.
Om uw eigen Windows 10 versie te controleren gaat u als volgt te werk: Klik met de rechtermuisknop op de Windows Startknop links onderin en aansluitend op Systeem.
Heeft u niet de juiste versie dan is het eerst tijd om te updaten. Vraag uw systeembeheerder om dit te verzorgen. Hierbij kunnen wij u niet ondersteunen.

Uw scherm delen

Als de APP Quick Assist opgestart is dan heeft u de mogelijkheid om uw computer (scherm) te delen met Card Vision. Hiervoor krijgt u een unieke eenmalige code van onze medewerker.

LET OP:
Het is wel van belang als u met de app werkt dat u over een Microsoft account beschikt. Heeft u die niet dan kunt u die tijdens het instellen eenvoudig maken.