RMA
Als u problemen ondervindt met uw cardprinter of als u deze wilt laten onderhouden door Card Vision, dient u uw printer aan te melden via het onderstaande RMA (Return Merchandise Authorization) formulier. Houd er rekening mee dat technisch onderzoek, onderhoud of reiniging uitgevoerd door Card Vision de volgende kosten met zich meebrengt:
PROBLEEM ANALYSE
het eerste technische onderzoek-
Uw printer naar ons retour
-
Uitpakken en controleren op schade
-
Aansluiten en testen
-
Probleem onderzoeken
-
Conclusie & vervolg bespreken
ONDERHOUD / REINIGING
indien nodig na probleemanalyse-
Geavanceerde reinigingssessie
-
Intensieve reiniging transportrollen
-
Controle en indien nodig upgrade firmware
-
Serie testkaarten printen ter controle
Behandeling en doorlooptijd
Natuurlijk hebben we tijd nodig voor het onderzoek of onderhoud van uw printer, maar doorgaans wordt de printer binnen 5 werkdagen na ontvangst weer naar u teruggestuurd. Mocht het langer duren, dan nemen we contact met u op om u op de hoogte te stellen.
Leenprinter
Wij bieden geen leenprinter aan. Echter, gedurende de onderhouds- of reparatieperiode is het wel mogelijk om een printer bij Card Vision te huren.
RMA formulier
Om de RMA-procedure op te starten, is het noodzakelijk dit formulier in te vullen. Zonder het ingevulde formulier kunnen wij de printer niet in behandeling nemen.
Aangegeven prijzen zijn exclusief BTW.
Verpakken & verzenden
Zorg ervoor dat de printer goed beschermd wordt verzonden, bij voorkeur in de originele verpakking. Als de originele verpakking niet beschikbaar is, verpak de printer dan volgens de hieronder aangegeven instructies.

Verpakkingsinstructie
-
Stofvrij
Verpak de printer in een plastic zak en sluit deze af door deze dicht te plakken. Dit beschermt de printer tegen stof.
-
Ruime stevige doos
Selecteer een ruime en stevige doos waarbij er rondom de printer ongeveer 20 cm extra ruimte beschikbaar is.
-
Opvul materiaal
Leg schuim of luchtige papierproppen op de bodem van de doos. Plaats de printer op de vulling en vul de ruimte rondom de printer op met meer schuim of papierproppen.
-
Fixeren
Zorg ervoor dat de printer stevig is ingepakt en niet kan bewegen in de doos tijdens het transport.
-
Breekbaar
Sluit de doos stevig en voorzie deze van de tekst "BREEKBAAR".
Verzending - ontvangst - retour
-
Traceerbaar
Het is aan te raden om de kaartprinter naar Card Vision te versturen met een traceerbare verzendmethode, zoals een bodedienst of aangetekende zending.
-
Controle bij ontvangst
Bij ontvangst van uw kaartprinter bij Card Vision wordt deze uitgepakt en visueel geïnspecteerd. Als er eventuele schade wordt geconstateerd, worden foto's gemaakt en wordt dit gemeld. Houd er rekening mee dat de verzending van de printer volledig voor risico van de afzender is.
-
Retour naar u
De printer wordt teruggestuurd in dezelfde verpakking als u heeft aangeleverd. Card Vision verstuurt haar pakketten met een traceerbaar barcodenummer, zodat u de zending kunt volgen tijdens het transport.
-
Recycling
Indien een printerreparatie niet mogelijk of rendabel is, heeft het geen zin om de printer naar u terug te sturen. Wij bieden de mogelijkheid om de printer te laten vernietigen en de materialen te recyclen. We hebben hiervoor een aparte afvalstroom opgezet.
Zending afgeven bij servicepunt of laten afhalen?
Bij het invullen van het RMA-formulier heeft u de keuze om de printer af te geven bij een pakket-servicepunt bij u in de buurt of om deze op te laten halen op uw eigen adres door onze bodedienst.

Afgeven op pakket-servicepunt
-
Maak het pakket klaar
Verpak de printer volgens onze verpakkingsinstructies.
-
Wij sturen u een verzendbiljet
Wij sturen u per e-mail het verzendbiljet van onze bodedienst. Plak dit verzendbiljet op het pakket.
-
Afgeven bij servicepunt
Bezorg uw zending bij het dichtstbijzijnde servicepunt van de vervoerder.
Laten afhalen op uw adres
-
Zet het pakket klaar
Verpak de printer volgens onze verpakkingsinstructies en zorg ervoor dat de zending klaarstaat voor ophalen.
-
Wij sturen u een verzendbiljet
Wij sturen u per e-mail het verzendbiljet van onze bodedienst. Plak dit verzendbiljet op het pakket.
-
Ophaaltijd
De bodedienst zal op de aangegeven dag tussen 09:00 en 17:00 uur op uw adres langskomen om de printer af te halen.