RMA

U ondervindt problemen met uw cardprinter of u wilt deze laten onderhouden door Card Vision? Hiervoor dient u uw printer aan te melden via onderstaand RMA (Return Merchandise Autorisation) formulier. Technisch onderzoek, onderhoud of reiniging laten uitvoeren door Card Vision brengt de onderstaande kosten met zich mee:

PROBLEEM ANALYSE

het eerste technische onderzoek
45,- ex. BTW
  • Uw printer naar ons retour
  • Uitpakken en controleren op schade
  • Aansluiten en testen
  • Probleem onderzoeken
  • Conclusie & vervolg bespreken

ONDERHOUD / REINIGING

indien nodig na probleemanalyse
95,- ex. BTW
  • Geavanceerde reinigingssessie
  • Intensieve reiniging transportrollen
  • Controle en indien nodig upgrade firmware
  • Serie testkaarten printen ter controle

Behandeling en doorlooptijd

Natuurlijk hebben wij tijd nodig voor onderzoek of onderhoud, maar normaal gesproken wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst de printer weer naar u retour gezonden. Mocht het langer vergen, dan nemen we hierover contact op.

Leenprinter

Wij stellen geen leenprinter ter beschikking. Tijdens de onderhouds- of reparatieperiode kan wel een printer bij Card Vision gehuurd worden.

RMA formulier

Voor het in gang zetten van de RMA procedure is het noodzakelijk dit formulier in te vullen. Zonder ingevuld formulier kunnen wij de printer niet in behandeling nemen.

Aangegeven prijzen zijn exclusief BTW.

Verpakken & verzenden

Zorg dat de printer goed beschermd verzonden wordt, bij voorkeur in de originele verpakking.
Is de originele verpakking niet beschikbaar, verpak de printer dan volgens de hier aangegeven instructies.

RMA-doos-Card-Vision-verzenden-300x243

Verpakkingsinstructie

  • Stofvrij

    Doe de printer in een plastic zak en plak deze dicht, dit beschermt de printer tegen stof.

  • Ruime stevige doos

    Neem een ruime en stevige doos waar rondom de printer ca. 20 cm extra ruimte beschikbaar is.

  • Opvul materiaal

    Vul de bodem van de doos met schuim of luchtige papierproppen. Plaats de printer op de vulling en vul de ruimte rondom de printer op.

  • Fixeren

    Zorg dat de printer met de vulling goed gefixeerd zit in de doos en niet kan bewegen.

  • Breekbaar

    Sluit de doos goed en voorzie deze van de tekst “BREEKBAAR”.

Verzending - ontvangst - retour

  • Traceerbaar

    Het is raadzaam om de kaartprinter naar Card Vision te versturen met een te traceren verzendwijze, bijvoorbeeld een bodedienst of aangetekende zending.

  • Controle bij ontvangst

    Bij ontvangst van uw kaartprinter bij Card Vision wordt deze uitgepakt en visueel geïnspecteerd. Eventuele schades worden gefotografeerd en gemeld. Verzending van de printer is volledig voor risico van afzender.

  • Retour naar u

    De printer gaat retour in dezelfde verpakking als u heeft aangeleverd. Card Vision verstuurd haar pakketten voorzien van een traceerbaar barcodenummer.

  • Recycling

    Is een printer reparatie niet mogelijk of rendabel? Dan is het onzinnig om de printer naar u retour te zenden. Wij bieden de mogelijkheid om de printer vernietigen en de materialen te recyclen. Wij hebben hiervoor een gescheiden afvalstroom.

Zending afgeven bij servicepunt of laten afhalen?

Bij het invullen van het RMA formulier is er de keuze om de printer af te geven bij een pakket-servicepunt bij u in de buurt of op te laten halen op uw eigen adres door onze bodedienst.
Onderstaand staat beschreven hoe dit in zijn werk gaat:

pickup DOOS 2

Afgeven op pakket-servicepunt

  • Maak het pakket klaar

    Pak de printer in volgens onze verpakkingsinstructies.

  • Wij sturen u een verzendbiljet

    Wij mailen u het verzendbiljet van onze bodedienst. Plak dit verzendbiljet op het pakket.

  • Afgeven bij servicepunt

    Breng uw zending naar het dichtstbijzijnde servicepunt van de vervoerder.

Laten afhalen op uw adres

  • Zet het pakket klaar

    Pak de printer in volgens onze verpakkingsinstructies en zorg dat de zending klaar staat voor ophalen.

  • Wij sturen u een verzendbiljet

    Wij mailen u het verzendbiljet van onze bodedienst. Plak dit verzendbiljet op het pakket.

  • Ophaaltijd

    De bodedienst komt op de aangegeven dag tussen 09:00 en 17:00 op uw adres langs om de printer af te halen.

+31 (0) 181 45 31 09

Op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur.

Windows QuickAssist

In Windows 10 is standaard een app aanwezig om computerondersteuning op afstand aan te bieden of te krijgen. Dit kan namelijk met Quick assist, hiermee kunt u uw scherm delen met Card Vision.

QuickAssist opstarten

Voordat wij uw computer of laptop kunnen overnemen zal op uw computer de APP Quick Assist gestart moeten worden.

U kunt dit doen door linksonder in de zoekbalk Quick Assist in te voeren, dan verschijnt de APP Quick Assist in het startmenu die u kunt starten door er met de muis een keer op te klikken.

Beschikbaar op uw PC?

Quick assist is standaard beschikbaar vanaf Windows 10 versie 1607.
Om uw eigen Windows 10 versie te controleren gaat u als volgt te werk: Klik met de rechtermuisknop op de Windows Startknop links onderin en aansluitend op Systeem.
Heeft u niet de juiste versie dan is het eerst tijd om te updaten. Vraag uw systeembeheerder om dit te verzorgen. Hierbij kunnen wij u niet ondersteunen.

Uw scherm delen

Als de APP Quick Assist opgestart is dan heeft u de mogelijkheid om uw computer (scherm) te delen met Card Vision. Hiervoor krijgt u een unieke eenmalige code van onze medewerker.

LET OP:
Het is wel van belang als u met de app werkt dat u over een Microsoft account beschikt. Heeft u die niet dan kunt u die tijdens het instellen eenvoudig maken.