RMA
U ondervindt problemen met uw cardprinter of u wilt deze laten onderhouden door Card Vision? Hiervoor dient u uw printer aan te melden via onderstaand RMA (Return Merchandise Autorisation) formulier. Technisch onderzoek, onderhoud of reiniging laten uitvoeren door Card Vision brengt de onderstaande kosten met zich mee:
PROBLEEM ANALYSE
het eerste technische onderzoek-
Uw printer naar ons retour
-
Uitpakken en controleren op schade
-
Aansluiten en testen
-
Probleem onderzoeken
-
Conclusie & vervolg bespreken
ONDERHOUD / REINIGING
indien nodig na probleemanalyse-
Geavanceerde reinigingssessie
-
Intensieve reiniging transportrollen
-
Controle en indien nodig upgrade firmware
-
Serie testkaarten printen ter controle
Behandeling en doorlooptijd
Natuurlijk hebben wij tijd nodig voor onderzoek of onderhoud, maar normaal gesproken wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst de printer weer naar u retour gezonden. Mocht het langer vergen, dan nemen we hierover contact op.
Leenprinter
Wij stellen geen leenprinter ter beschikking. Tijdens de onderhouds- of reparatieperiode kan wel een printer bij Card Vision gehuurd worden.
RMA formulier
Voor het in gang zetten van de RMA procedure is het noodzakelijk dit formulier in te vullen. Zonder ingevuld formulier kunnen wij de printer niet in behandeling nemen.
Aangegeven prijzen zijn exclusief BTW.
Verpakken & verzenden
Zorg dat de printer goed beschermd verzonden wordt, bij voorkeur in de originele verpakking.
Is de originele verpakking niet beschikbaar, verpak de printer dan volgens de hier aangegeven instructies.

Verpakkingsinstructie
-
Stofvrij
Doe de printer in een plastic zak en plak deze dicht, dit beschermt de printer tegen stof.
-
Ruime stevige doos
Neem een ruime en stevige doos waar rondom de printer ca. 20 cm extra ruimte beschikbaar is.
-
Opvul materiaal
Vul de bodem van de doos met schuim of luchtige papierproppen. Plaats de printer op de vulling en vul de ruimte rondom de printer op.
-
Fixeren
Zorg dat de printer met de vulling goed gefixeerd zit in de doos en niet kan bewegen.
-
Breekbaar
Sluit de doos goed en voorzie deze van de tekst “BREEKBAAR”.
Verzending - ontvangst - retour
-
Traceerbaar
Het is raadzaam om de kaartprinter naar Card Vision te versturen met een te traceren verzendwijze, bijvoorbeeld een bodedienst of aangetekende zending.
-
Controle bij ontvangst
Bij ontvangst van uw kaartprinter bij Card Vision wordt deze uitgepakt en visueel geïnspecteerd. Eventuele schades worden gefotografeerd en gemeld. Verzending van de printer is volledig voor risico van afzender.
-
Retour naar u
De printer gaat retour in dezelfde verpakking als u heeft aangeleverd. Card Vision verstuurd haar pakketten voorzien van een traceerbaar barcodenummer.
-
Recycling
Is een printer reparatie niet mogelijk of rendabel? Dan is het onzinnig om de printer naar u retour te zenden. Wij bieden de mogelijkheid om de printer vernietigen en de materialen te recyclen. Wij hebben hiervoor een gescheiden afvalstroom.
Zending afgeven bij servicepunt of laten afhalen?
Bij het invullen van het RMA formulier is er de keuze om de printer af te geven bij een pakket-servicepunt bij u in de buurt of op te laten halen op uw eigen adres door onze bodedienst.
Onderstaand staat beschreven hoe dit in zijn werk gaat:

Afgeven op pakket-servicepunt
-
Maak het pakket klaar
Pak de printer in volgens onze verpakkingsinstructies.
-
Wij sturen u een verzendbiljet
Wij mailen u het verzendbiljet van onze bodedienst. Plak dit verzendbiljet op het pakket.
-
Afgeven bij servicepunt
Breng uw zending naar het dichtstbijzijnde servicepunt van de vervoerder.
Laten afhalen op uw adres
-
Zet het pakket klaar
Pak de printer in volgens onze verpakkingsinstructies en zorg dat de zending klaar staat voor ophalen.
-
Wij sturen u een verzendbiljet
Wij mailen u het verzendbiljet van onze bodedienst. Plak dit verzendbiljet op het pakket.
-
Ophaaltijd
De bodedienst komt op de aangegeven dag tussen 09:00 en 17:00 op uw adres langs om de printer af te halen.